skip to Main Content
Bolette Køber Certificeringen I Emotionelle Kundetyper

Derfor valgte jeg at blive certificeret i Emotionelle Kundetyper

I 2017 traf jeg en stor beslutning: Jeg ville efterudanne mig, så jeg kunne blive endnu bedre til at servicere min kunder.

Valget faldt på certificeringen i Emotionelle Kundetyper® udviklet af Jannie Illum Gade og Sanne Dollerup.

Kundetyperne bygger på et solidt teoretisk fundament om emotionelle beslutningsprocesser – altså, hvordan vores følelser er styrende, når tager beslutninger.

Fakta – ikke gætterier

Det var vigtigt for mig at Emotionelle Kundetyper® er videnskabeligt funderet og ikke bygger på fornemmelser og gætterier. Hvis jeg skal bruge værktøjerne i mit samarbejde med dig, skal jeg være helt sikker på, at de råd jeg giver, virkelig virker.

Kundetyper og webdesign

Det er et ‘match made in heaven’. Når jeg kombinerer min viden og erfaring med design med kundetyperne, bliver det for det første et design, der taler til slutbrugerne…men det gør det også nemmere for dig og mig at tale sammen om, hvilken vej vi skal gå med designet.

Jeg har altid arbejdet tæt sammen med mine kunder, men jeg kan se, at med kundetyper får vi et fælles sprog.

Jeg har lavet et blogindlæg om, hvad de fire emotionelle kundetyper er.

Bolette Obbekær

Bolette Obbekær er en designer og underviser, der elsker at nørde med visuelt design og WordPress.
Hun arbejder med emotionel kundesegmentering, hvilket gør det muligt at arbejde med designbeslutninger, der bunder i fakta og ikke kun i mavefornemmelser.

This Post Has 0 Comments

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back To Top