Derfor valgte jeg at blive certificeret i Emotionelle Kundetyper

18 Feb 2018 | Kundetyper

I 2017 traf jeg en stor beslutning: Jeg ville efterudanne mig, så jeg kunne blive endnu bedre til at servicere min kunder.

Valget faldt på certificeringen i Emotionelle Kundetyper® udviklet af Jannie Illum Gade og Sanne Dollerup.

Kundetyperne bygger på et solidt teoretisk fundament om emotionelle beslutningsprocesser – altså, hvordan vores følelser er styrende, når tager beslutninger.

Fakta – ikke gætterier

Det var vigtigt for mig at Emotionelle Kundetyper® er videnskabeligt funderet og ikke bygger på fornemmelser og gætterier. Hvis jeg skal bruge værktøjerne i mit samarbejde med dig, skal jeg være helt sikker på, at de råd jeg giver, virkelig virker.

Kundetyper og webdesign

Det er et ‘match made in heaven’. Når jeg kombinerer min viden og erfaring med design med kundetyperne, bliver det for det første et design, der taler til slutbrugerne…men det gør det også nemmere for dig og mig at tale sammen om, hvilken vej vi skal gå med designet.

Jeg har altid arbejdet tæt sammen med mine kunder, men jeg kan se, at med kundetyper får vi et fælles sprog.

Jeg har lavet et blogindlæg om, hvad de fire emotionelle kundetyper er.

Jeg er en visuel nørd kombineret med en slagside over mod kommunikation.

Er vild med at arbejde sammen med andre solo-selvstændige, der vil have en sammenhæng i deres budskab og design.

Hvis jeg skulle tatoveres…ville det måske være med WordPress’ logo (men det skal jeg nu ikke).

:-D Bolette Obbekær