skip to Main Content

Forstå din kunde

Undgå dyre misforståelser
i din virksomheds markedsføring

Bolette Obbekær - erfaren designer og rådgiver

Forstå din kunde

Undgå dyre misforståelser
i din virksomheds markedsføring

Bolette Obbekær - erfaren designer og rådgiver

Kurser og rådgivning
Visuelle præsentationer / Kundetyper / WordPress

Sådan får du nemt en

enkel og effektiv hjemmeside

(uden at være nørd eller webdesigner)
ved du, hvordan du skal henvende dig
til dine kunder, så de reagerer positivt?
Emotionel kundesegmentering viser, hvordan vi kan designe din hjemmeside, skrive dine tekster, vælge de rigtige fotos - og på den måde nå igennem til din kunde.

Skønt oplæg fra Bolette om visuelle trends: Masser af inspiration, eksempler og trendspotter-tips tilsat passende mængder humor.

Jeg er fan, og lidt klogere end før!

Susanne Ørgaard, grafiker
Susanne Ørgaard Grafisk Design

Jeg har været i et godt, professionelt selskab med fokus på mine ikke altid klart definerede behov.

Gennem spørgsmål og dialog er jeg blevet afklaret med hensyn til mine målgrupper og min kommunikation.

Kim Tverskov, journalist
Socialpolitisk Forum Gentofte

Bolette sætter sig i kundens sted og stiller én de rigtige spørgsmål, så indholdet på hjemmesiden målrettes langt bedre.

Det var en ekstra dimension vi fik med, som vi slet ikke havde regnet med.

Bak & Nissen, livsstilsvejledere
Bak & Nissen
Back To Top