fbpx
skip to Main Content

Emotionelle Kundetyper

Obbekær D&K: Hvad er kundetyper
Emotionelle Kundetyper er en videnskabeligt funderet metode, der opdeler kunder i fire grupper.

Det handler om at forstå, hvorfor kunderne gør som de gør - også når de ikke selv ved hvorfor!

Hvorfor virker metoden så godt?

Fakta + konkrete vejledninger = resultater

Emotionelle Kundetyper® beskriver, hvordan de fire emotionelle responssystemer bestemmer, hvordan en kunde reagerer i en bestemt situation.

(Sagt på ‘nede-på-jorden-dansk’ er der fire grundlæggende måder at reagere på – og dér ligger faktisk 90% af vores proces, når vi tager en beslutning om et køb.

De sidste 10% er den del af beslutningen, hvor vi overbeviser os selv om, at det er et fornuftigt køb…’vi mangler jo lige sådan en, den er også billig…’ Og det er kun de 10% vi er bevidste om -resten foregår ‘i det skjulte’).

Den vigtige viden sættes sammen med en lige så vigtig viden om, hvordan skal vi helt konkret skal designe/skrive/tale/indrette etc.

Derfor virker Emotionelle Kundetyper!

Oversigt over de fire Emotionelle Kundetyper™ - Bolette Obbekær

Hvem står bag Emotionelle Kundetyper

Metoden er udviklet af Jannie Illum Gade og Sanne Dollerup. Jannie har praktisk erfaring med salg og markedsføring, bl.a. som stifter af fem virksomheder. Sanne er Ph.D. og har studeret den nyeste og mest effektive viden indenfor markedsføring, kommunikation, psykologi og hjerneforskning.
Du kan læse mere på emotionellekundetyper.dk 
(bemærk det er mit forhandlerlink – nederst på siden her kan du se, hvad det betyder for dig).

Se Emotionelle Kundetypers video for at få svar på de to spørgsmål jeg oftest får, når jeg taler om kundetyper.

Bolette Obbekær, webdesigner og Certificeret Partner

Jeg er Certificeret Partner hos Emotionelle Kundetyper. Min viden fra certificeringen bliver hver måned opdateret med ny vigtig viden via partner-programmet.

Som din webdesigner (med en baggrund som arkitekt) arbejder jeg ud fra en klassisk dansk design-tradition, hvor funktion og designet vægtes lige højt (og er du nysgerrig kan du læse mere om min baggrund her).

Du får en hjemmeside, hvor det tekniske bare fungerer – samtidig med at designet er tilpasset dine kunders Emotionelle Kundetype.

Og er jeg ikke den rette for dig – eller skal du f.eks. bruge en fotograf – samarbejder jeg med andre certificerede. Så vi kan altid finde en, der kan hjælpe dig.

Bolette Obbekær

Emotionelle Kundetyper kan være med til at fjerne tvivlen i 'projekt hjemmeside'

En ny hjemmeside kræver tid og penge, uanset om du selv står for en del af arbejdet eller du har nogen til at gøre det for dig.

Og alt for ofte ender det med en hjemmeside, der ikke lever op til forventningerne – og som ikke giver de ønskede resultater.

Send en besked og fortæl om dit projekt. Så kontakter jeg dig for en gratis uforpligtende konsultation på 15 min.

Hvad betyder ‘forhandlerlink’

Forhandlerlink kendes også som affilliatelink. Når du klikker på link bliver du sendt over på emotionellekundetyper.dk. I mit forhandlerlink er der en lille tilføjelse, der fortæller Emotionelle Kundetyper, at du kommer fra min hjemmeside.

Der bliver lagt en cookie hos dig, så Emotionelle Kundetyper kan genkende dig, hvis du vender tilbage til siden for at købe noget. Den cookie kan du nemt slette, hvis du ønsker det (det gøres i din browser, lidt forskelligt for de forskellige browsere).

Hvis du vælger at investere i certificeringen eller medlemsklubben, får jeg en mindre del af beløbet. Og så takker jeg mange gange.

Hvis du melder dig ind i medlemsklubben, kan du sende en mail til mig. Så skal jeg nok holde øje med dig og dine spørgsmål i medlemsklubben, hvor jeg også er aktiv.

P.S. Det er vel overflødigt at sige, men her kommer det alligevel: Jeg bruger kun et forhandlerlink, fordi jeg kan stå 100% inde for Jannie Illum Gade og Sanne Dollerups grundige arbejde og gennemarbejdede produkter.

Back To Top