Blog

Online-møder og videokonferencer: Enkle tips, der virker

Online-møder og videokonferencer: Enkle tips, der virker

Vi holder flere og flere online-møder, jeg selv bruger Zoom til både møder, hold-undervisning og 1:1-undervisning. Uanset hvilken platform du bruger, så skal du nok få lært det tekniske. Men det kan være sværere at vænne sig til at 'være på'. Jeg har lavet en video,...

læs mere
Opdater WordPress

Opdater WordPress

"Opdater WordPress og selvfølgelig også dine plugins og temaer!" Det er mit bedste råd til dig, der har en WordPress hjemmeside. Men det er også noget af det, jeg har fået flest spørgsmål om, både fra kunder og når jeg har undervist. Så nu har jeg bagt en video på...

læs mere

Design til de fire emotionelle kundetyper

Design til de 4 emotionelle kundetyper Mød kundetyperne og se hvilket design til hjemmesider og den visuelle kommunikation, der passer til hver af de fire kundetyper. Kom og få en introduktion til en anden vinkel på vores arbejde med målgrupper. I stedet for at opdele...

læs mere
Et sikkert valg: Farven i hovedrollen

Et sikkert valg: Farven i hovedrollen

Er du i tvivl om, hvilken type af design din hjemmeside skal være i? Og stresser det dig, at du ved, at hvis du vælger forkert står du med en hjemmeside, der hurtigt er gammel og uvedkommende at se på? Her gennemgår jeg en trend, der allerede har vist sig levedygtig -...

læs mere
Hvornår skal I have en ny hjemmeside?

Hvornår skal I have en ny hjemmeside?

Er du i tvivl, om I skal have en ny hjemmeside? Det er en beslutning, der koster både jeres tid og penge. Men hvis I venter for længe med at træffe beslutningen, kan I miste salg på det. Nyt er ikke godt, bare fordi det er nyt Det er ikke sikkert, det er en helt ny...

læs mere
Hvad er Emotionelle Kundetyper?

Hvad er Emotionelle Kundetyper?

Måske kender du allerede noget til personlighedstyper, enneagrammet eller de tests, man kan blive udsat for som jobsøgende eller som en del af karriereudvikling. Og måske kan du genkende noget af det, når du hører om Emotionelle Kundetyper. Kundetyper er IKKE...

læs mere
Er der rod på din hjemmeside?

Er der rod på din hjemmeside?

Er din hjemmeside overfyldt? Med en masse budskaber og en masse jeg skal forholde mig til? Kan jeg med det samme se, hvad din side handler om? Hvad skal jeg kigge på - hvad er vigtigst? Hvis der sker for meget på din hjemmeside, ved jeg ikke, hvor jeg skal kigge eller...

læs mere
WordPress SEO – sådan gør du det nemt for dig selv!

WordPress SEO – sådan gør du det nemt for dig selv!

Hvem skriver du til, når du skriver? Sidder du og tæller nøgleord og prøver at huske regler, du blev præsenteret for på en søgemaskineoptimerings-konference for et par år siden... Googles måder at vurdere vores indhold på bliver mere og mere komplicerede og...

læs mere
Planlæg året

Planlæg året

HAR DU EN PLAN, EGON? Har du planlagt 2016 for hjemmeside & co? Tænk hvis du vælger ét tema for hver måned i året, f.eks.: Planlæg nyhedsbreve og blogindlæg i første kvartal. Gennemgang og -skriv af tekster på hjemmesiden. Plan for dit visuelle udtryk: vælg...

læs mere

Jeg er en visuel nørd kombineret med en slagside over mod kommunikation.

Er vild med at arbejde sammen med andre solo-selvstændige, der vil have en sammenhæng i deres budskab og design.

Hvis jeg skulle tatoveres...ville det måske være med WordPress' logo (men det skal jeg nu ikke).

:-D Bolette Obbekær