Blog
Online-møder og videokonferencer: Enkle tips, der virker
Vi holder flere og flere online-møder, jeg selv bruger Zoom til både møder, hold-undervisning og 1:1-undervisning. Uanset hvilken platform du bruger, så skal du nok få lært det tekniske. Men det kan være sværere at vænne sig til at 'være på'. Jeg har lavet en video,...
Opdater WordPress
"Opdater WordPress og selvfølgelig også dine plugins og temaer!" Det er mit bedste råd til dig, der har en WordPress hjemmeside. Men det er også noget af det, jeg har fået flest spørgsmål om, både fra kunder og når jeg har undervist. Så nu har jeg bagt en video på...
Design til de fire emotionelle kundetyper
Design til de 4 emotionelle kundetyper Mød kundetyperne og se hvilket design til hjemmesider og den visuelle kommunikation, der passer til hver af de fire kundetyper. Kom og få en introduktion til en anden vinkel på vores arbejde med målgrupper. I stedet for at opdele...
Et sikkert valg: Farven i hovedrollen
Er du i tvivl om, hvilken type af design din hjemmeside skal være i? Og stresser det dig, at du ved, at hvis du vælger forkert står du med en hjemmeside, der hurtigt er gammel og uvedkommende at se på? Her gennemgår jeg en trend, der allerede har vist sig levedygtig -...
Hvornår skal I have en ny hjemmeside?
Er du i tvivl, om I skal have en ny hjemmeside? Det er en beslutning, der koster både jeres tid og penge. Men hvis I venter for længe med at træffe beslutningen, kan I miste salg på det. Nyt er ikke godt, bare fordi det er nyt Det er ikke sikkert, det er en helt ny...
Hvad er Emotionelle Kundetyper?
Måske kender du allerede noget til personlighedstyper, enneagrammet eller de tests, man kan blive udsat for som jobsøgende eller som en del af karriereudvikling. Og måske kan du genkende noget af det, når du hører om Emotionelle Kundetyper. Kundetyper er IKKE...
Derfor valgte jeg at blive certificeret i Emotionelle Kundetyper
I 2017 traf jeg en stor beslutning: Jeg ville efterudanne mig, så jeg kunne blive endnu bedre til at servicere min kunder. Valget faldt på certificeringen i Emotionelle Kundetyper® udviklet af Jannie Illum Gade og Sanne Dollerup. Kundetyperne bygger på et solidt...
Er der rod på din hjemmeside?
Er din hjemmeside overfyldt? Med en masse budskaber og en masse jeg skal forholde mig til? Kan jeg med det samme se, hvad din side handler om? Hvad skal jeg kigge på - hvad er vigtigst? Hvis der sker for meget på din hjemmeside, ved jeg ikke, hvor jeg skal kigge eller...
WordPress SEO – sådan gør du det nemt for dig selv!
Hvem skriver du til, når du skriver? Sidder du og tæller nøgleord og prøver at huske regler, du blev præsenteret for på en søgemaskineoptimerings-konference for et par år siden... Googles måder at vurdere vores indhold på bliver mere og mere komplicerede og...
Planlæg året
HAR DU EN PLAN, EGON? Har du planlagt 2016 for hjemmeside & co? Tænk hvis du vælger ét tema for hver måned i året, f.eks.: Planlæg nyhedsbreve og blogindlæg i første kvartal. Gennemgang og -skriv af tekster på hjemmesiden. Plan for dit visuelle udtryk: vælg...
Jeg er en visuel nørd kombineret med en slagside over mod kommunikation.
Er vild med at arbejde sammen med andre solo-selvstændige, der vil have en sammenhæng i deres budskab og design.
Hvis jeg skulle tatoveres...ville det måske være med WordPress' logo (men det skal jeg nu ikke).
:-D Bolette Obbekær